Ehta kokemuksia

Kirsi Alm-Siiran kokemuksia Ehta Saunamökistä

Mäntyharju
Pidän itse asiakaspalvelusta, jossa tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja ilman pakkomyyntiä. Saatiin tietoa siitä, mitä maksaa mitäkin, mitkä ovat hyviä paikkoja säästää ja missä kannattaa panostaa. Tuntui, että koko ajan oli selkeä...

Mirkka Torikka: Täydellinen pihasauna saapui

Mänttä-Vilppula
Odotettu maanantai 21.6.2021 oli epätodellinen euforinen päivä, jonka elin enemmän hetkessä kuin nuoruuden. Aamukahvit lensivät suusta, kun saunan musta julkisivu lipui yhtäkkiä kuorma-auton lavalta näkyviin. Hetkessä sauna olikin jo valmiina...
Tapani Kalkela hankki Ehtalta pienen saunamökin (Pihasauna 16) omalle pihalle....
Äänekoski
Eikös se perinteinen järjestys olekin ollut, että ensin sauna ja...
Äänekoski
Kun Erkkilät etsivät sopiva saunaa, he huomasivat, että monessa muuten...
Ihastele luontokuvaaja Hannu Hutun upeita kuvia pihasaunaprojektista ja revontulista. Hannun...
Iso maisemaikkuna kruunasi meidän saunan. Näkymä on mieletön, sillä ikkunasta...

Ehta arvostelut

Alla olevat palautteet ja arvosanat perustuvat kyselyyn, joka on lähetetty kaikille Ehtan asiakkaille. Olemme tähän mennessä saaneet 164 vastausta.
Yleisarvosana
4.7/5
Asiakaspalvelu
4.8/5
Löylyt
4.9/5
Muutokset huomioitiin joustavasti ja tilaus sujui ylipäätään jouhevasti, esim virhe lupakuvissa korjattiin nopeasti. Rakennuksen valmistuttua keskitalvella saimme pyynnöstä kuvia ennen toimitusta joka odotti perustuksien valmistumista. Toimitus oli ok, muutama kolhukin korjattiin suht pian. Isoin ongelma oli terassin teko itse, jota ei saunan valmistuksessa oltu huomioitu vaikka lupakuviin se oli merkitty. Saunassa on hyvät löylyt, lattian raoista tuleva korvausilma riittää, mutta ehkä lisäksi tuloilmaventtiili seinässä auttaisi sytysvaiheessa. Helppo sellainen on toki lisätä.
Näytä lisää
AriH
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Löylyt
Kaikki meni kuten sovittiin ja laatu vastasi odotuksia! Toimitus tuli sovittuna ajankohtana. Piirustukset oli täydelliset.
Näytä lisää
Katri
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Löylyt
Kaikki meni hienosti! Toimituksesta oli jäänyt pois yksi ikkuna ja sen ikkuna pelti mutta ne toimitettiin nopeasti ja hyvin pakattuna kun asia tuli esille. Rakensimme saunamökin itse, homma oli mukavaa ja helppoa. Ohjeet oli hyvät ja kaikkea tavaraa oli hyvinkin riittävästi. Suosittelen!
Näytä lisää
Leevi
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Löylyt
Kyllä oli asiantuntevaa palvelua myynnissä. Toimitusaika ja toimitus meni hyvin. Löylyt on todella mainiot!
Näytä lisää
Aki Punkalaidun
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Löylyt
Sujuva prosessi ja toimivat käytännöt. Suosittelen😊
Näytä lisää
Jaana
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Terassi oli liian pieni, joten jatkoin terassin räystästä 60 cm ja poistin etukaiteen ja laajensin terassia 129 cm. Erittäin laadukas tuote. Kiitos
Näytä lisää
Voitto L
Yleisarvosana
Asiakaspalvelu
Löylyt

Ehta NPS

92

164 vastaajaa 1.3.2021 alkaen.

Mittaamme asiakastyytyväisyyttämme säännöllisesti käyttämällä NPS suositteluindeksiä. Lähetämme kyselyn kaikille asiakkaillemme.

Kyselyyn on osallistunut 1.3.2021 jälkeen 164 asiakasta.

Ehtan NPS-luku on korkea 92.

NPS eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen. NPS:ää pidetään tehokkaana ja toistaiseksi yksinkertaisimpana asiakastyytyväisyysmittarina.

Suositteluindeksi voi vaihdella -100:n ja 100:n välillä. Yleisesti lukua voidaan arvioida seuraavasti:

-100–0: Parantamisen varaa
0–30: Hyvä
30–70 Todella hyvä
70–100 Erinomainen